.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سئول می‌گوید کره شمالی هرگز رسما به عنوان کشور دارای سلاح هسته‌ای به رسمیت شناخته نخواهد شد. کره جنوبی: هرگز کره شمالی را به عنوان کشور هسته‌ای به رسمیت نمی‌شناسیم
سئول می‌گوید کره شمالی هرگز رسما به عنوان کشور دارای سلاح هسته‌ای به رسمیت شناخته نخواهد شد.(ادامه)
طرز ایستادن نخست وزیر کانادا در دیدار با مقام کره‌ای واکنش مثبت و منفی رسانه‌های کره و کانادا را به دنبال داشت. ترودو این‌بار با «طرز ایستادن عجیب» سوژه رسانه‌ها شد+عکس
طرز ایستادن نخست وزیر کانادا در دیدار با مقام کره‌ای واکنش مثبت و منفی رسانه‌های کره و کانادا را به دنبال داشت.(ادامه)
در حالی که ایران و ژاپن همواره روابط خوبی داشته اند عکسی از یک عضو پارلمان این کشور می تواند در روابط دو کشور تنش ایجاد کند. توهین عضو مجلس ژاپن به پرچم ایران! +عکس
در حالی که ایران و ژاپن همواره روابط خوبی داشته اند عکسی از یک عضو پارلمان این کشور می تواند در روابط دو کشور تنش ایجاد کند.(ادامه)
با آغاز بحران اوکراین در نتیجه حمله نظامی روسیه، ژاپن از ترس تسری این رویکرد نظامی‌گری به شرق آسیا، سریعا رویکرد خود را تغییر داد و پارلمان ژاپن در ماه مارس تغییراتی در محدودیت‌های فعالیت‌های نظامی فرامرزی این کشور ایجاد کرده و....(خبر)
(ادامه)
برخی تصور می‌کنند که اصول مربوط به نظارت شورای نگهبان، فقط در قانون اساسی ایران آورده شده است، اما در این گزارش نهادهای نظارت بر انتخابات سایر کشورها مورد بررسی قرار گرفته است. کدام کشورها مشابه شورای نگهبان دارند؟
برخی تصور می‌کنند که اصول مربوط به نظارت شورای نگهبان، فقط در قانون اساسی ایران آورده شده است، اما در این گزارش نهادهای نظارت بر انتخابات سایر کشورها مورد بررسی قرار گرفته است.(ادامه)
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست..... اگر اصلاح‌طلبان نبودند، دولت روحانی رای نمی‌آورد/سخنگویی دولت را نپذیرفتم/ امنیتی‌ها در شرایط سخت کشور را از بحران عبور دادند
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست.....(ادامه)
شمال نیوز: در چند روز اخیر بار دیگر مباحثاتی در مورد تغییر قانون اساسی مطرح شده است. حرف و حدیث های جدید در مورد احتمال تغییر قانون اساسی / حسن روحانی آخرین رئیس‌جمهور؛ شایعه به واقعیت نزدیک می‌شود؟(خبر)
شمال نیوز: در چند روز اخیر بار دیگر مباحثاتی در مورد تغییر قانون اساسی مطرح شده است.(ادامه)
شمال نیوز : لاریجانی گفت : من فکر می‌کنم در کشور ما چه در حکومت و چه درون احزاب ضعفی وجود دارد که فقط دنبال رجال می‌گردند، درصورتی‌که این رجال باید از درون نخبگان برآیند. یک چیز ثابت نیست و باید دانشگاهیان و افراد از بخش‌های مختلف حضور داشته باشند. این افراد بخشی از رجال سیاست هستند.... از اصلاحات ساختاری و مجلس سنا تا احمدی‌نژاد و انتخابات در کشور
شمال نیوز : لاریجانی گفت : من فکر می‌کنم در کشور ما چه در حکومت و چه درون احزاب ضعفی وجود دارد که فقط دنبال رجال می‌گردند، درصورتی‌که این رجال باید از درون نخبگان برآیند. یک چیز ثابت نیست و باید دانشگاهیان و افراد از بخش‌های مختلف حضور داشته باشند. این افراد بخشی از رجال سیاست هستند....(ادامه)
افتخار می کنم برادران بزرگم قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله و رمضان عبدالله هر روز در تماس با من از سیاست های جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنند. کریمی قدوسی: مقابله به مثل در برابر نقض برجام راهکار کنونی ماست/ ظریف: به خاطر منافع کودکانه با وجهه جمهوری اسلامی بازی نکنید
افتخار می کنم برادران بزرگم قاسم سلیمانی و سید حسن نصرالله و رمضان عبدالله هر روز در تماس با من از سیاست های جمهوری اسلامی ایران تشکر می کنند.(ادامه)
اضافه وزن ۴۰۰ درصدی دولت
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: منش راه توسعه دولت زده ایران نه تنها به توسعه اقتصادی مطلوب منجر نشده است بلکه دولتی بس بزرگ با بهره وری کم آفریده که سیاه‌چاله‌ای است که امکانات ملی را می‌بلعد.(ادامه)
سوال بذرپاش از وزیر اقتصاد در مجلس
(ادامه)
غزه کجاست و چه خصوصیاتی دارد ؟
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تفاوت‌های زیادی بین روحانی و احمدی‌نژاد وجود دارد، یکی از این تفاوت‌ها را نگرش در... شمردن تفاوت روحانی با احمدی نژاد، یک کتاب می خواهد/ روابط من و روحانی بسیار نزدیک است(خبر)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تفاوت‌های زیادی بین روحانی و احمدی‌نژاد وجود دارد، یکی از این تفاوت‌ها را نگرش در...(ادامه)
تفاوت‌ روحانی و احمدی‌ نژاد از نگاه هاشمی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تفاوت‌های زیادی بین روحانی و احمدی‌نژاد وجود دارد، یکی از این تفاوت‌ها را نگرش در سیاست خارجی عنوان کرد و گفت که شمردن این تفاوت‌ها در حد یک کتاب خواهد بود.(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
«سکوت» دنباله‌دار و اعتراضی متکی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
واکنش وزیر سابق ورزش به اظهارات دیشب رئیس‌جمهور
وزیر سابق ورزش و جوانان با انتشار بیانیه ای پاسخ اظهارات شب گذشته رئیس‌جمهور در مورد «موفقیت‌های ورزشی» را داد(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
مهمترین اخبار جهان از شب گذشته تاکنون
(ادامه)
مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)
دو نماینده مازندرانی در کمیسیون دوستی پارلمان ایران و ژاپن
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های امروز کشور
(ادامه)
مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)
مهمترین خبرهای جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)
عناوین اخبار مهم جهان از شب گذشته تاکنون
(ادامه)
گزيده سرمقاله‌ روزنامه‌هاي صبح امروز
(ادامه)
مهم‌ترين عناوين روزنامه‌هاي امروز جهان
(ادامه)
مهمترین اخبار جهان از شب گذشته تا کنون
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.